2013年1月14日月曜日

Scrap Friends Sketch Challenge #9

こんばんは!!
あいかわらず深夜にキーボードをカチカチ鳴らすことが
日常と化してしまっている、ぶぅです☆

今日は久々にダンナさまと子供たちと一緒に公園へ行ってきました。
広くてアスレチックなどもある総合運動公園で、
お天気もよく、とてもいい気分転換になりました!!

私は相変わらずカメラ片手に、
ファインダー越しに子供の動きを追ってばかりでしたが。^^;
頭のなかは常にスクラップのことでいっぱいです。笑

さて、今回はScrap Friendsのスケッチチャレンジです☆
こちらのサイトのスケッチは毎回とってもオシャレですね~♪

Hello!!
It's midnight in Japan.
I always update my blog at midnight!!
Because it is after I put kids to bed.

This time, I'd like to join Scrap Friends Sketch Challenge #9.
This is my layout.


『my boy』
 
末っ子クンのことがかわいくてかわいくて。。。
セルフタイマーで2ショット取っちゃいました!!
完全に親バカです^^;
I love my son.
He is sooooooo cute!!


こちらがスケッチです。 
The sketch is here.
This is so cool!!


 

 
 
 いつまでチューさせてくれるんだろ~
 
隠しジャーナルです。
Journaling is here.
 
 
 
 
 
 
 
 
とても作りやすいスケッチで、
私にしては珍しく一晩で完成しました☆
次回のチャレンジもぜひ参加してみたいです!!
 
ご覧頂きありがとうございました!!
 
Thank you for stopping by!!
 

10 件のコメント:

  1. Cute, cute page! I like the combination of different textures.

    Wow, you stay up late! I always fall asleep before midnight.

    返信削除
  2. this page is so soft an pretty. I love the flowers and the teal :) Great use of the sketch too :) XO

    返信削除
  3. So lovely. The masking along the bottom looks great and what a sweet sweet photo.

    返信削除
  4. ぶぅさん、こんにちは。
    hitomiです。
    またまた素敵な作品ですね!!
    流れるような縦のラインがオシャレ♪
    シンプルなのにシンプルに見えないのはどうしてでしょう。

    こちらのスケッチもステキ。
    私もチェックしてみようかな~。

    返信削除
  5. >hitomiさん

    ありがとうございます♪
    スケッチがオシャレだから作りやすくて楽しいですよ☆
    ScrapFriendsは参加者も多くて盛り上がってるみたいですね!!

    返信削除
  6. Such a lovely layout-sweet and delicate.

    返信削除
  7. Delightful work! Love your page!! Thank you for joining us at Scrap Friends!!!

    返信削除
  8. Delightful work! Love your page!! Thank you for joining us at Scrap Friends!!!

    返信削除
  9. Your misting on the back ground is gorgeous...such lovely, subtle colours...so sweet...love the lace, too:):) Thanks for playing, as always, at Scrap Friends:):):)

    返信削除
  10. super sweet, pretty page..gorgeous colours too :)

    返信削除