2012年12月8日土曜日

My Creative Sketches November

こんばんは!!
あっという間に今年ももう12月。
さすがに寒くなってきましたね~

我が家もようやくクリスマスツリーを飾りまして♪
ついでに3男坊クンもサンタにしてみました☆

ちっちゃくてかわゆいサンタさんの写真で、
My Creative Sketchesに参加します!!

Hello!!
It's already December.
Time passed so fast!!

I decorate a Christmas tree with my kids.
And my yongest son weared Santa's clothes.


『Santa』
暖かいおうちの中にいるようなイメージで♪


 This is the sketch.



ずっとやってみたかった
モデリングペーストを使ってのレンガ作りに
ようやくチャレンジできました!!
もうちょっとレンガ多くてもよかったかな??
 
『暖炉のあるお部屋』・・・みたいなイメージで。
けっして『暖炉のなか』じゃないのよ。笑
 
6枚の花びらのお花にゴールドのツブツブをのっけて
ポインセチアっぽくしてみました☆
 
 
クリスマスレイアウトも作ったことだし、
そろそろ年賀状も作らなきゃなぁ~
 
今月はやりたいことがいっぱいあって、
なかなか忙しい月になりそうです!!
 
Thank you for stopping by!!
See you again☆

3 件のコメント:

  1. Fabulous layout!!! loooove all the textures! very cool background! Thank you for taking time to join in the fun at My Creative Sketches!

    返信削除
  2. OMG! This is amazing! Love all the details! Thanks for playing along with MCS!

    返信削除
  3. Gorgeous! Love the brick wall and all the details are wonderful! Thanks for playing along with us at MCS!

    返信削除